sidecarteam Geplaatst 2 mei 2013 Share Geplaatst 2 mei 2013 In een multi bij het 2e waypoint staat alleen maar zoekplaatje c = De a en de b heb ik bij eedere punten gekregen. Ik snap alleen deze vraagstelling niet.. Iemand een idee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 2 mei 2013 Share Geplaatst 2 mei 2013 Dag zijspan, Welkom op dit forum. Het beste kun je de maker van de cache een mail sturen met je vraag. Het is namelijk niet de bedoeling van dit forum om dit soort vragen te beantwoorden. Succes! Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sidecarteam Geplaatst 2 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 2 mei 2013 Jammer ik heb namelijk al diverse forums afgestruind om te kijken wat in hemelsnaam bedoeld wordt met deze vraag.. Maar ik zal de CO proberen te mailen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jakkes Geplaatst 2 mei 2013 Share Geplaatst 2 mei 2013 Zit er ergens op dat nul punt geen alu plaatje met de code voor C ? Zoekplaatje moet dan zijn Zoek plaatje (spatie vergeten) . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
johanvc Geplaatst 3 mei 2013 Share Geplaatst 3 mei 2013 mischien zit er in de beschrijving van de cache wel een afbeelding van de omgeving van dat waypoint. en kun je zo achter de waarde van C komen. succes johanvc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden