tim12jimmi Geplaatst 1 april 2013 Geplaatst 1 april 2013 Hallo is het mogelijk een app voor Qr leser op de montana te zetten of is er een andere oplossing, niet met gsm? Nog een vraag . kan ik met een bepaald tabel ook caches overzetten naar mijn gps. dat wil zeggen dat ik thuis caches download en dan waar ik bent deze erop zet. wil gaan reizen ,en dan waar ik ben, deze erop zetten van dat gebied
StefandD Geplaatst 1 april 2013 Geplaatst 1 april 2013 Apps op een Montana kan niet. Het is een gpsr, geen multifunctioneel apparaat als een smartphone of een tablet. Als je met tabel een tablet bedoelt: ja, mits micro-SD kaarten worden ondersteund (dus alle iPads vallen al af). Haal de micro-SD uit je Montana en stop hem in je tablet. Kopieer de gewenste gpx van je tablet naar de map /Garmin/GPX/ en stop hem daarna weer terug in je Montana. Sommige tablets kunnen ook GSAK draaien, maar dan moet de tablet de 'echte' Windows als OS hebben en niet de RT-versie. Er is toevallig een discussie hierover gaande op het forum van GSAK.
tim12jimmi Geplaatst 2 april 2013 Auteur Geplaatst 2 april 2013 Hallo ik dacht dat de map Garmin/GPX op de interne schijf van de montana was, nu, Kan ik dan in de map Garmin( extern) waar de kaarten in staan ook caches op slaan. Heb momenteel over 3000 caches op mijn montana staan,(intern) dan kan ik op mijn sd kaart helemaal vullen met caches. klopt dat? Met vriendelijke groeten bedankt.
StefandD Geplaatst 2 april 2013 Geplaatst 2 april 2013 Ik geloof dat het maximum aantal caches in de Montana 12000 is. Je hebt dan dus 9000 over. Maar er is ook een limiet per gpx-bestand, dus je kan alles in één bestand stoppen. Ik geloof dat het limiet 5000 caches is. Caches kunnen zowel op de interne schijf als op de micro-SD staan, zolang ze maar in de map /Garmin/GPX/ staan. Als die nog niet bestaat op je micro-SD, gewoon een map "GPX" in de map "Garmin" aanmaken en daar de resterende caches inzetten. Voor de Montana weet ik het niet zeker, maar bij de Oregon is deze mogelijkheid er pas later bij gekomen. Het zou kunnen dat je even moet kijken of je de laatste firmware moet binnenhalen. Kijk in elk geval even na of hij de caches accepteert die je op je micro-SD zet. Verplaats anders eerst even de caches die nu op de interne schijf staan naar de micro-SD. Als je daarna de caches nog in je Montana ziet, dan werkt het.
Aanbevolen berichten