spirits Geplaatst 12 maart 2013 Geplaatst 12 maart 2013 Hello iedereen ik las onderstaand bericht op FB ik heb twee profielen aangemaakt op mijn montana. Auto en geocaching. Ik kan met de citynavigator naar een cache navigeren tot ik offroad moet gaan. Ik koppel hem los uit de auto en hij gaat automatisch over op de topo-kaarten om te wandelen naar de cache Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat juist moet doen ? Alvast bedankt
Team Gelaen Geplaatst 13 maart 2013 Geplaatst 13 maart 2013 Op mijn oregon selecteer ik na het loskoppelen nog even het profiel geocaching. Als je een profiel geselecteerd hebt,worden alle instellingen die je dan doet bij dat profiel opgeslagen. Jan
wilikook Geplaatst 24 maart 2013 Geplaatst 24 maart 2013 Wat ik gelezen heb werkt het alleen vanzelf met de carholder. Je zet je montana op profiel geocaching. In de houder schakeld hij automatisch over op profiel auto. Haal je hem uit de houder dan gaat hij weer naar het ingestelde profiel wat waarschijnlijk geocaching is. Ik heb speciaal voor deze functie gisteren de carholder besteld incl een routable map van europa. Ik moet het dus zelf ook nog uit proberen. Nu gebruik ik altijd eerst een tomtom en ga later over op de gpsmap62. Nu ik sinds een paar dagen de montana heb moet het met een apparaat kunnen.
wilikook Geplaatst 24 maart 2013 Geplaatst 24 maart 2013 ik ben vandaag wezen cachen met de 650 en heb bovenstaande getest zonder carholder. het is simpel. profiel op cachen en stel in dat je naar de cache gaat. nu schakel je over op profiel "auto" en je wordt naar de cache geleid over de weg. dus het wisselen van profiel veranderd niks aan het ingestelde doel. eenmaal bij de cache in de buurt schakel je weer over op profiel "geocachen" en gaat te voet verder. ik heb op het scherm van beide profielen de pictogram "profiel wijzigen" gezet zodat ik snel kan wisselen. als mijn carholder binnen is hoeft dat wisselen niet meer want eenmaal in de holder kiest de 650 vanzelf het profiel "auto"
Aanbevolen berichten