rien51 Geplaatst 6 maart 2013 Geplaatst 6 maart 2013 (bewerkt) als ik pqs via geocaching.com ophaal in gsak krijg ik de founds in de gridlijst te zien maar wanneer ik ze binnenhaal via gsak en middelpunt niet?? 6 maart 2013 bewerkt door rien51
wolojoli Geplaatst 6 maart 2013 Geplaatst 6 maart 2013 Als je je founds ook wilt importeren dan moet je dat even aanvinken...
rien51 Geplaatst 6 maart 2013 Auteur Geplaatst 6 maart 2013 (bewerkt) ik kan deze alleen vinden in zet filter = home en daar staat hij aangevinkt. 6 maart 2013 bewerkt door rien51
wolojoli Geplaatst 6 maart 2013 Geplaatst 6 maart 2013 Dus als je caches importeert vanuit een middelpunt kun je geen opties aan- of uitzetten? Zoals bv: Door mij gevonden? Als dat zo is dan moet je GSAK misschien opnieuw installeren.
rien51 Geplaatst 6 maart 2013 Auteur Geplaatst 6 maart 2013 als ik selecteer middelpunt/thuis is er niets aan- of uit te zetten.
wolojoli Geplaatst 6 maart 2013 Geplaatst 6 maart 2013 Met welk menu-commando importeer je de caches dan?
rien51 Geplaatst 6 maart 2013 Auteur Geplaatst 6 maart 2013 Heel dom, idd bij geocaches ophalen stonden ze idd niet aangevinkt. Zijn ze net zo up to date als dat men ze via geoc pg importeert?
wolojoli Geplaatst 6 maart 2013 Geplaatst 6 maart 2013 Nee, ze zijn up-to-dater. Bij Pocketqueries ben je up-to-date tot het moment dat de PQ is aangemaakt, bij de API is het last-minute informatie.
Intoer Geplaatst 7 augustus 2013 Geplaatst 7 augustus 2013 Hoi, ik weet niet of ik hier in het juiste onderwerp reageer....maar weet iemand hoelang het duurt voordat je het serienummer van GSAK toegestuurd krijgt per e-mail. Ik heb gisterenavond m'n betaling gedaan maar tot nu toe nog geen mail met het serienummer....en kan ook nergens vinden binnen hoeveel tijd je dan de code toe gestuurd krijgt. Alvast bedankt, Intoer
Intoer Geplaatst 7 augustus 2013 Geplaatst 7 augustus 2013 Hoi, ik weet niet of ik hier in het juiste onderwerp reageer....maar weet iemand hoelang het duurt voordat je het serienummer van GSAK toegestuurd krijgt per e-mail. Ik heb gisterenavond m'n betaling gedaan maar tot nu toe nog geen mail met het serienummer....en kan ook nergens vinden binnen hoeveel tijd je dan de code toe gestuurd krijgt. Alvast bedankt, Intoer Inmiddels gemaild met GSAK zelf...en alles is opgelost
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden