Spring naar bijdragen

Afbeeldingen Worden Niet Meer Weergegeven


cornek

Aanbevolen berichten

Hallo medecachers, zonder dat ik zelf iets aan de cache pagina veranderd heb worden de bijbehorende ingebedde afbeeldingen niet meer weergegeven (eerst wel dus). Plaatjes staan op een googledrive account geparkeerd en ook daar is niets veranderd ...

 

Iemand een idee hoe ik ze weer terug krijg? Bij een andere cache worden dezelfde hyperlinks gebruikt (alleen met andere bestandsnaam) en dat gaat nog wel goed ... Bedankt voor de hulp alvast! Het betreft GC42P11

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

In je googledrive is enkel "Pentadecafiel.jpg" zichtbaar, die je gebruikt voor de cachepagina "Breinbrekers Wijchen 2"

 

De plaatjes "Pangram A.png" en "Pangram B.png", die je gebruikt voor de cachepagina "Breinbrekers Wijchen 1", staan niet meer in je googledrive of de toegang tot deze plaatjes is gewijzigd.

 

Plaats de plaatjes terug op je googledrive in de Public folder en het probleem zal wss opgelost zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probleem is opgelost door de bestanden 'public' te maken. Blijft vreemd, ander bestand wordt wel zichtbaar maar heeft de status 'anyone with link can view'. Als ik deze status bij de genoemde 'pangram' bestanden instel worden ze niet zichtbaar ... ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...