Gast Sweetlakecitygirl Geplaatst 4 juni 2002 Geplaatst 4 juni 2002 Bij een aantal caches staat het woord 'spoiler' bij een foto ofzo. Ik heb het opgezocht in het woordenboek maar ik weet nou niet of ik een spoiler moet zien als een extra hulp of een bedervende hint... wie 't weet mag 't zeggen! Greetz, Sweetlakecitygirl
Waterboys Geplaatst 4 juni 2002 Geplaatst 4 juni 2002 Beide betekenissen zijn goed. Als je thuis je bezoek aan het voorbereiden bent, moet je even je ogen dicht houden als je het velletje met de foto of hint uit de printer haalt omdat je anders een 'bedervende hint' krijgt voorgeschoteld en de lol er een beetje af is. Als je ter plekke al uren aan het zoeken bent, kan de SPOILER een welkom extra hulpje worden.
zwerver Geplaatst 5 juni 2002 Geplaatst 5 juni 2002 extra hulp of een bedervende hint Volgens mij woon je 'in de buurt' van mij, dus wees gewaarschuwd, Sommige spoilers van mijn caches worden door sommige geocachers opgevat als te makkelijk (verschuivende grens van hulp naar verraad). (In de buurt wordt door een aantal geocachers heel ruim opgevat, ik bedoel maximaal een uurtje fietsen; km of 20.)
Lex Geplaatst 5 juni 2002 Geplaatst 5 juni 2002 Que'est-ce cést? Qu'est-ce que c'est? Een 'slip off the keyboard'? Dat krijg je als een 'girl' frans schrijft. Deze opmerking moest ik als oud-Zoetermeerder (in de echte betekenis van het woord) even kwijt. Opm. voor niet-Zoetermeerders: In de groeistad Zoetermeer wordt de uitdrukking 'oud-Zoetermeerder' vaak - ten onrechte - gebruikt voor een van-oudsher Zoetermeerder, ook als die er nog steeds woont. Je weet dan nooit of het over een niet-meer, of een van-oudsher Zoetermeerder gaat.
Aanbevolen berichten