masterchef Geplaatst 4 december 2012 Geplaatst 4 december 2012 Hoi, Wie heeft er ervaring met een Nuvi 50 en geocaching? En kan ik er andere kaarten opzetten zodat ik deze ook kan gebruiken tijdens een vakatie in Amerika? Ik maak gebruik van GSAK, en wat zijn de opties dan voor de nuvi. Het laatste stuk zal ik doen met een 60st of oregon 300 of 450 Masterchef
MacDD Geplaatst 4 december 2012 Geplaatst 4 december 2012 Ik heb een Nuvi 1490. Stap over van een TomTom. Is geweldig dit ding. Kun je aansturen met GSAK, zal dus bij jou ook wel zo zijn. Zie je de caches heel makkelijk.
masterchef Geplaatst 21 juli 2013 Auteur Geplaatst 21 juli 2013 De nuvi 50 inmiddels voorzien van andere kaarten. Dat was geen probleem. Nu komt het volgende ik zou graag de caches in de nuvi zetten. De macro's geprobeerd maar kan ze daarna niet niet vinden in de nuvi. Niet op de kaart en kan ze niet selecteren als POI. Heeft iemand een idee? Gr Masterchef
Team van Druten Geplaatst 21 juli 2013 Geplaatst 21 juli 2013 Ik gebruik de Macro Nuvi60CsxGarminCSVPOIExport.gsk en hierna zet ik met Poiloader de Caches in de Nuvi, werkt perfect. Gr Alex (Team van Druten)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden