perebieje Geplaatst 4 november 2007 Geplaatst 4 november 2007 (bewerkt) geen idee wat er veranderd is maar nu kan ik inloggen ga nu kijken of ik wat foto's kwijt kan ...2 stuks gelukt, foto's wat extra gecomprimeerd (tot zo'n 90%), bij de 3e deze melding: Er is een probleem ontstaan bij het uitvoeren van je bestand Stel de Admin op de hoogte. 4 november 2007 bewerkt door perebieje
team pc7 Geplaatst 4 november 2007 Geplaatst 4 november 2007 het lukt mij ook nog steeds niet hoor...... ik heb de foto's kant-en-klaar maar zoek voorlopig gewone caches (minstens zo leuk zo niet veel leuker) maar ben nog altijd benieuwd hoe het nu moet lukken de foto's te up-loaden, immers zonder inlog gaat het niet! ik heb er op het halloween-event in Roosendaal nog met Geoman over gesproken..hij zo e.e.a. nog eens nazien.... afwachten dus maar...
perebieje Geplaatst 4 november 2007 Geplaatst 4 november 2007 .....ik begrijp het nu echt niet meer nu lukt het te uploaden zonder opnieuw in te loggen zal wel wat met cookies te maken hebben in ieder geval dank voor het zoeken naar de bugs... en sterkte aan de webmaster... nog een vraagje ik zie op de kaart van niet bezochte meetpunten locaties waar al wel foto's van ingestuurd zijn kan dat?
Aanbevolen berichten