dameblanche Geplaatst 8 augustus 2012 Geplaatst 8 augustus 2012 We hebben een nog goed functionerende oregon 300, veel gebruikt, waarvan het touchscreen dermate beschadigd is dat hij bijna niet meer af te lezen is. Wie weet waar we dit kunnen laten repareren(nieuw scherm?). We kunnen hem niet heel lang missen. Zelf repareren zien we niet zitten.
Bolle1961 Geplaatst 8 augustus 2012 Geplaatst 8 augustus 2012 Vraag het eens bij Waypoint http://www.gps.nl Grote kans dat hun kunnen repareren
Team Gelaen Geplaatst 8 augustus 2012 Geplaatst 8 augustus 2012 Zoek eens op het forum danpan heeft ergens een beschrijving hoe een oregon scherm gerepareerd kan worden Ik geloof zelfs met video erbij.
dameblanche Geplaatst 8 augustus 2012 Auteur Geplaatst 8 augustus 2012 dank voor jullie reacties. Ik heb inmiddels een mail gestuurd naar gps.nl en de reparatievideo had ik gezien, maar dat is me te moeilijk.
Team Gelaen Geplaatst 8 augustus 2012 Geplaatst 8 augustus 2012 Ok. Ik zag pas na mijn post dat je zelf repareren niet ziet zitten. Suc6. Laat maar weten wat de uitkomst is.
dameblanche Geplaatst 9 augustus 2012 Auteur Geplaatst 9 augustus 2012 Waypoint zegt het niet te kunnen repareren omdat Garmin geen losse onderdelen levert. Wel ruilen ze hem om tegen 175 euro bijbetaling voor een andere (door de fabriek gerepareerde) Garmin oregon 300. Geen korting of inruilwaarde bij aanschaf van een ander model. We gaan dan nu maar op zoek naar iemand die het scherm, dat we mogelijk via internet kunnen kopen, volgens de video kan en wil vervangen,of we gaan op zoek naar een nieuwer model. Dank voor het meedenken.
dameblanche Geplaatst 26 september 2012 Auteur Geplaatst 26 september 2012 Super service van Waypoint.nl Notter Het glas van onze GPS was erg gekrast.Waypoint kon het glas niet vervangen omdat ze dat onderdeel niet hadden. We hebben daarom voor onze Oregon 300 een vervangend screen besteld en ontvangen via internet in het buitenland met de bedoeling dat zelf te vervangen volgens de duidelijke handleiding die op internet te vinden was. Uiteindelijk durfden we dat toch niet zelf te doen en na overleg met Waypoint Notter hebben we de GPS plus nieuwe screen opgestuurd en kregen we 2 dagen later het apparaat met vervangen screen weer keurig thuisbezorgd. Kosten: 15 minuten werkloon + verzendkosten. We vonden dit een prima service die niet onvermeld hoeft te blijven.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden