Spring naar bijdragen

Permanent Coderen


TeamVanGerwen

Aanbevolen berichten

Ik heb 2 vragen

Als er jou inziens een hint/spoiler in een log geplaatst word mag je die dan zonder bericht aan de schrijver verwijderen??

Dan staat er langs waar je de log kunt verwijderen nog een hangslotje en dan staat er bij....Permanent coderen....Wat gebeurt er als je daar op klikt??

 

Al vast bedankt.

TeamVanGerwen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wat zou jij doen?

je doet een beetje moeite om meer te schrijven dan "eentje vaar de statesiteken" "snel gevonden" "een vlotte vonst" of meer van die log beledegingen (die ik op enkele van jullie geplaaste cache's heb gezien) en dan word je log zonder enige bericht van de cacheeigenaar weggehaald?

ik wil niet veel zeggen maar ik dat dat zo een aktie ook bij jou niet in goeie aarde vallen, dus waarom zou je dat wel bij een andere geocacher doen?

coderen kan je altijd doen maar dat werkt juist tegensrtijdig, als ik een gecodeerte log tuccen alle gewone logs ziet dan ga ik hem juist lezen. omdat ik net als iedereen nieuwschierig is wat daar staat.

mijn advies doorgaan met ademen en gewoon laten staan, de log zakt zelf wel weg in de TFTC moeras en als je het helemaal af wil maken schrijf de logger een compliment dat hij wel de moete heb genomen om een beetje log te schrijven.

 

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@barny

 

Je hebt gelijk, Ik zou het inderdaad ook niet fijn vinden als mijn bericht zonder melding verwijdert zou worden.

Maar vind een hint/spoiler ook niet prettig. En wellicht verdwijnt hij snel in het (zoals jij het noemt) TFTC moeras, maar dan nog.

Er zit natuurlijk ook een verschil tussen een hint/spoiler of een hint/spoiler.

 

En dat van het coderen....ik wist niet of hij dan bleef staan of dat hij dan nier meer zichtbaar zou zijn.

Nu ik weet wat dat inhoud is dat inderdaad geen optie.

 

Bedankt voor je antwoord in elk geval.

bewerkt door TeamVanGerwen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stuur de betreffende cacher een mailtje, met uitleg.

Wat jij als een spoiler ziet, is voor een ander helemaal geen spoiler.

Vraag rustig of de cacher z'n logje iets kan aanpassen.

Doet ie dat niet: pech, maar niet de log weghalen!

Permanent coderen: heeft geen zin; iedereen kan rot 13 decoderen.

En inderdaad, wat Barny zegt: gecodeerde berichten trekken extra aandacht.

Antarctica

bewerkt door antarctica
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...