Miekski & Gieski Geplaatst 23 juli 2012 Geplaatst 23 juli 2012 Onlangs een schijfcrash gehad, ik gebruikte altijd GSAK naar alle tevredenheid, zonder de update! Nu moet je betalen voor een nieuwe versie. Weet iemand of ik die oude versie nog ergens kan downloaden (zonder die vervelende popups na 21 dagen) of ben ik veroordeeld tot het betalen en een nieuwe versie aan te schaffen?
@rend Geplaatst 23 juli 2012 Geplaatst 23 juli 2012 Mailtje naar Clyde sturen. Hij is de maker van het programma. Succes.
putput2 Geplaatst 23 juli 2012 Geplaatst 23 juli 2012 (bewerkt) Gewoon op de website van gsak volgens mij... http://www.gsak.net/ Daar staat gewoon de downloadlink naar versie 7 , downloaden, je registratie invullen, en klaar..... PS Gsak 8 is echt een aanrader tov 7 23 juli 2012 bewerkt door putput2
Miekski & Gieski Geplaatst 23 juli 2012 Auteur Geplaatst 23 juli 2012 heeft iemand het mail adres van Clyde? Sorrie vergeten te vragen... Wat is dan het grote verschil tussen beide versies
DanPan Geplaatst 23 juli 2012 Geplaatst 23 juli 2012 heeft iemand het mail adres van Clyde? mailto:clyde@gsak.net?subject=GSAK
DanPan Geplaatst 23 juli 2012 Geplaatst 23 juli 2012 (bewerkt) Wat is dan het grote verschil tussen beide versies Het grote verschil is de ondersteuning van de geocaching.com API. Hiermee kan je rechtstreeks informatie ophalen van de groundspeak web site. Zoals geocaches, refreshen van cache data, logs, status, favorite points, logs publishen. De volledige lijst vind je hier 23 juli 2012 bewerkt door DanPan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden