Ricky Sprocket Geplaatst 15 juli 2012 Share Geplaatst 15 juli 2012 Wegens aanschaf van een Montana 650t is mijn Oregon te koop. Toestel is ongeveer een jaar oud en in prima staat. Inclusief orginele verpakking, karabijnhaak en fiets montage. Nieuwwaarde 385 euro Vaste prijs 250 euro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team_aladdin Geplaatst 29 juli 2012 Share Geplaatst 29 juli 2012 Beste Ricky, Een mede Geocache kennis van mij heeft intresse in jou Oregon 550T. Echter, zowel hij als ik, krijgen het niet voor elkaar je een persoonlijke mail (PM) te sturen. Telkens krijgen wij de boodschap dat wij geen rechten hebben om dit te mogen doen.(?) Misschien komt het doordat je je email adres in dit forum prive hebt staan? Ik heb je even als vriend toegevoegd... Kun je mij eens proberen een persoonlijke mail te sturen? Dan wisselen we wat email adressen uit. Alvast bedankt. Team Aladdin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ricky Sprocket Geplaatst 29 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 29 juli 2012 Hè, dat is raar. Mijn mail adres is rick.peters@me.com Ik zal eens kijken naar mijn instellingen Laten we via gewone mail wat afspreken, ik doe weinig op dit forum Gr. Rick Peters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team_aladdin Geplaatst 29 juli 2012 Share Geplaatst 29 juli 2012 Dank je wel Ricky ik geef het door. De persoon leest mee en zal je gaan mailen. Gr team aladdin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden