de witten Geplaatst 9 juli 2012 Geplaatst 9 juli 2012 hallo weet er iemand of het mogelijk is met gsak 8 foto's nnaar een oregon te downloaden samen met de beschrijving of zijn de foto's enkel te zien in gsak dan grtz
Bandiet Geplaatst 9 juli 2012 Geplaatst 9 juli 2012 hallo weet er iemand of het mogelijk is met gsak 8 foto's nnaar een oregon te downloaden samen met de beschrijving of zijn de foto's enkel te zien in gsak dan grtz Ja, dat is mogelijk. En wel op deze manier: - Refresh Cache Data in menu Geocaching.comAccess - Nadat eenmalig in GSAK macro Select Images is uitgevoerd, verschijnt in uitklapveld Split Screen Format: Select Images. - Selecteer van de caches eventueel de foto’s die (behalve de spoilers) ook naar de gps moeten worden gestuurd. - Run macro SendImagesToGarmin: zet bij Keywords: spoil en een vinkje bij SendOnlySelectedImagesInclundingKeywords en een vinkje bij HideKeywordImagesAsSpoilers. Klik op Grab. Klik op Send. - De foto’s staan nu op de gps in: Garmin\GeocachePhotos
de witten Geplaatst 9 juli 2012 Auteur Geplaatst 9 juli 2012 (bewerkt) -,, Nadat eenmalig in GSAK macro Select Images is uitgevoerd,, ,,select images,, zie ik niet staan bij macro als ik ,,full display , aanklik staan er onderaan de spoilerfoto's bij maar wanneer ik alles naar mijn gps zend is het enkel de beschrijving en bij afbeeldingen is niks te vinden 9 juli 2012 bewerkt door de witten
Bandiet Geplaatst 9 juli 2012 Geplaatst 9 juli 2012 (bewerkt) -,, Nadat eenmalig in GSAK macro Select Images is uitgevoerd,, ,,select images,, zie ik niet staan bij macro als ik ,,full display , aanklik staan er onderaan de spoilerfoto's bij maar wanneer ik alles naar mijn gps zend is het enkel de beschrijving en bij afbeeldingen is niks te vinden Je moet hebben: HTML_SelectImages.gsk in http://gsak.net/board/MacroIndex.php Als het goed is, staan de foto's op je Oregon in de map Garmin\GeocachePhotos Lees ook dit draadje eens: http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=19835&st=0&p=315926&hl=+foto's%20+oregon&fromsearch=1&entry315926 9 juli 2012 bewerkt door Bandiet
de witten Geplaatst 10 juli 2012 Auteur Geplaatst 10 juli 2012 waarschijnlijk ligt het aan de instellingen maar ge moet het vinden he nu gaan de foto's van de cache wel naar de gps maar de spoiler foto niet als ik dan bij gsak op spoiler foto klik krijg ik de boodschap ,, image missing,, wat doe ik verkeerd alvast bedankt
Bandiet Geplaatst 10 juli 2012 Geplaatst 10 juli 2012 nu gaan de foto's van de cache wel naar de gps maar de spoiler foto niet Heb je bij Keywords: spoil ingevuld?
de witten Geplaatst 10 juli 2012 Auteur Geplaatst 10 juli 2012 idd heb ik nu zou het in orde zijn denk ik heb nog een vraagje, ik stop mijn oregon vol met +-1500 cache , is het mogelijk van alle spoilers er bij te nemen ik weet natuurlijk niet hoeveel er een spoiler hebben kan men selekteren enkel de spoilers en niet de gewone foto's grtz
Bandiet Geplaatst 10 juli 2012 Geplaatst 10 juli 2012 idd heb ik nu zou het in orde zijn denk ik heb nog een vraagje, ik stop mijn oregon vol met +-1500 cache , is het mogelijk van alle spoilers er bij te nemen ik weet natuurlijk niet hoeveel er een spoiler hebben kan men selekteren enkel de spoilers en niet de gewone foto's grtz Zolang het geheugen het toelaat, is dat geen probleem denk ik. Ik zet zelf alleen de spoilers in de Oregon, niet de gewone foto's. Dus ja dat kan.
de witten Geplaatst 10 juli 2012 Auteur Geplaatst 10 juli 2012 heb het hier juist geprobeerd met 700 caches waarvan ik denk +-175 met spoiler foto en er wordt geen enkele van naar mijn gps gestuurd het zou te mooi geweest zijn moest dit van de eerste maal gelukt zijn
de witten Geplaatst 10 juli 2012 Auteur Geplaatst 10 juli 2012 heb het hier juist geprobeerd met 700 caches waarvan ik denk +-175 met spoiler foto en er wordt geen enkele van naar mijn gps gestuurd het zou te mooi geweest zijn moest dit van de eerste maal gelukt zijn wat ik nu ook zie is dat in mijn menu bar de knop ,,split screen format ,, niet aan te vinken is waarschijnlijk is dat het probleem hoe lost men dit op
The CEO Geplaatst 19 juli 2012 Geplaatst 19 juli 2012 wat ik nu ook zie is dat in mijn menu bar de knop ,,split screen format ,, niet aan te vinken is waarschijnlijk is dat het probleem hoe lost men dit op Je hebt je splitscreen uit staan. Click View-->Split Screen of druk op F2 om deze weer aan te zetten. Daarna kan je het split screen format wijzigen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden