Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

zoiets zal het ongeveer wel zijn, misschien 10 minder, ik weet t niet precies. ik heb ze niet allemaal geteld :rolleyes: Wij zijn toen (2 jaar geleden inmiddels denk ik) op het gemeentehuis gezien, en degene die daar toen over ging had er nog nooit iets van gehoord. Toestemming voor de gebieden van Staatsbosbeheer, Natuurmonumenten, Landschap Flevoland enz weet ik niet ;)

Geplaatst (bewerkt)

Maak eens een foto van de brug, en het liefst de locatie vermelden. Misschien kan ik je verder helpen om de eigenaar op te sporen.

En geef even aan waar de cache komt, dan kan ik aangeven of het uberhaunt haalbaar is ivm vergunnningen.

En schrijf alvast mijn naam in het logboek :lol1:

maar on topic, er liggen best veel caches onder bruggen. Betreft vaak bruggen die niet heel kritisch zijn en waar ook niet zo heel verkeer over komt (want, veel verkeer = veel toeschouwers bij loggen!). Wanneer de eigenaar akkoord is dan lijkt me er geen probleem te zijn.

Brengt me op je vraag aan het forum, is altijd toestemming nodig? Die is gemakkelijk: ja! Je legt een object op iemand anders z'n grond, of dat nou een mega-grote kist is of een nano, het is een ander z'n grond (of brug, of pontje, of, nou ja).

Edit: oh ja de gemotiveerde reviewersnote. Wat naar ik dacht altijd volstaat is het noemen van de naam + contactgegevens van degene die je toestemming heeft gegeven. Waar en hoe de cache precies ligt heb je met die persoon al afgestemd als het goed is. Wij doen het altijd als volgt: "voor deze cache is toestemming verleend door (organisatie, persoon, telefoonnummer) op (datum)." Dan houden we altijd een email of brief met de toestemming zelf in bewaring voor het geval er om gevraagd word.

Reviewers mogen mij allicht corrigeren of aanvullen in dezen.

bewerkt door De Oliva's
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...