campvache75 Geplaatst 18 juni 2012 Geplaatst 18 juni 2012 Ik heb sinds een tijdje een Etrex 20. Volgende week ga ik op vakantie en heb een hele lading caches op mijn gps geladen. Nu zou ik graag, als ik op de kaart kijk, willen zien waar caches liggen in de omgeving waar ik op dat moment ben. Maar dat lukt niet. Ik zie alleen de cache waar ik op dat moment naar zoek. Ik kan wel de optie gebruiken "zoek volgend" maar dat wil ik niet, ik wil graag zien wat er in de buurt ligt. (en dan gaat het natuurlijk om de caches die ik er zelf heb opgezet) Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is en dat iemand mij kan helpen. Alvast bedankt.
Fotogravinnetje Geplaatst 18 juni 2012 Geplaatst 18 juni 2012 (bewerkt) Ga naar Stel in - Kaart - Geavanc. kaartinstellingen - Zoomniveaus. Ik heb zelf de kaartpunten op 120m, Waypoints van gebruiker op 5 km en de andere twee waarden op Auto staan. Daarmee kan ik vrij goed overzicht krijgen van waar de caches liggen ten opzichte van elkaar Het gaat vooral om de Waypoints van gebruiker. Het zoomniveau is het verst uitgezoomde niveau waarop de caches nog te zien zijn. Voor mij is 5 km meer dan voldoende, maar misschien wil jij hem liever op een nog hogere waarde hebben staan 18 juni 2012 bewerkt door Fotogravinnetje
Aanbevolen berichten