PeYoPla Geplaatst 30 januari 2012 Geplaatst 30 januari 2012 Hallo, Al tijden cache ik paperlles met alle gegevens vanuit GSAK op mijn Nintendo DS, ik schrijf de files als Html naar een sd kaart en dat werkt perfect. Nu heb ik ook een eReader en daar wil ik het ook op proberen, maar nu zoek ik eigenlijk een Apps voor Android waarmee ik off line Html files kan lezen. Weet iemand zo iets, natuurlijk kan je de files ook van internet als Pdf file er op zetten maar met GSAK zet je de verzameling zo op een kaartje en dat vindt ik wat gemakkelijker. Hoop dat iemand kan helpen. En het gaat om een Archos 70b eReader met wifi. Alvast bedankt. Peter
De broekies Geplaatst 30 januari 2012 Geplaatst 30 januari 2012 Vergeet het converteren naar html of pdf. Maar gebruik GDAK. Je kunt dan direct jouw GSAK database op de telefoon zetten. Dan heb je alles offline. (En tevens is er een online mogelijkheid om alle caches bij te werken of caches binnen te halen). - Robert
Track_leader Geplaatst 30 januari 2012 Geplaatst 30 januari 2012 (bewerkt) hoi daar. eerste poging http://www.google.co...+android+reader Tweede poging http://www.androidzo...ons/html+reader Zoals je ziet zijn er een boel om te downloaden. Probeer ook de AndroidMarket... er zijn er meer dan je kunt gebruiken JK en zoals de broekies al aangeven GDAK is ook een goede optie 30 januari 2012 bewerkt door Track_leader
PeYoPla Geplaatst 30 januari 2012 Auteur Geplaatst 30 januari 2012 De Broekies, bedankt heb de eigenaar een mailtje gestuurd ofdat hij hem door kan sturen daar downloaden niet lukt omdat een eReader geen telefoon is. Gewoon downloaden lukt niet maar als ik hem heb kan ik hem via een sd kaart er op zetten. Dus zodra ik hem heb probeer ik dat, anders is de html reader van Track Leader misschien wel wat. Probeer dus eerst even GDAK omdat dat samenwerkt met GSAK en anders de HTML reader. Bedankt voor de snelle support en links. Peter
Jalychaba Geplaatst 2 maart 2012 Geplaatst 2 maart 2012 Vergeet het converteren naar html of pdf. Maar gebruik GDAK. Je kunt dan direct jouw GSAK database op de telefoon zetten. Dan heb je alles offline. (En tevens is er een online mogelijkheid om alle caches bij te werken of caches binnen te halen). - Robert Ik heb GSAK en een Android telefoon. Fantastisch tip, ik ga hem meteen instaleren. Lydia
Aanbevolen berichten