Spring naar bijdragen

Cachen in USA: kaarten???


De Reisgenoten

Aanbevolen berichten

Wij gaan (om onze naam in ere te houden :blink: ) deze zomer naar de USA op vakantie. We gaan rondtrekken vanaf Denver richting Badlands, Yellowstone, Salt Lake City, Bryce Canyon en wellicht via Mesa Verde weer terug naar Denver.

 

Tijdens deze trektocht willen we uiteraard ook hier een daar wat caches gaan doen, maar nu vragen we ons af hoe we aan kaarten kunnen komen van die omgeving. We willen deze kaarten thuis gebruiken in OziExplorer om voor te bereiden, en in OziCE op onze PocketPC tijdens het cachen.

 

We hebben ooit ergens gelezen dat deze kaarten in de USA gewoon gratis verkrijgbaar zijn. Maar weet iemand hoe en waar we dan aan deze kaarten kunnen komen?

 

Alvast bedankt, De Reisgenoten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...
ReizenReizen

Kun je niet op de site van OziExplorer kaarten downloaden van Noord-Amerika?

 

Wij gaan deze zomer ook naar yellowstone toe en eigenlijk zouden we ook nog wel kaarten willen hebben, maar we hebben geen OziExplorer. Weet iemand hoe we hieraan kunnen komen? We hebben niet veel zin om $ 85 .- neer te leggen voor OziExplorer als we ook al Topo NL hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Voor Ozi weet ik het niet.

Er zijn wel een heleboel online kaarten van de USA. De topo kaarten zijn daar bijna gratis online, dus een heleboel sites gebruiken die.

Met CacheMaps kan je al deze online kaarten eenvoudig gebruiken. Een deel ervan kan je ook offline op je PC bewaren. Je kan inzoomen naar het gebied waar je heen gaat en de caches opvragen die dan op de kaart voorkomen.

Op deze manier bereid ik mijn vakanties altijd voor. Alhoewel, komende zomer naar Terschelling en al die caches heb ik al gehad. Sterker, er zijn er 3 van mij :-)

 

Dus kijk ook eens naar CacheMaps!

 

Grtz,

BigBird

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...