Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Helaas kost het goed onderhouden van inmiddels 52 caches erg veel tijd. Er verdwijnen iedere week nogal wat waypoints en ook caches, terwijl ook onderhoud van cache-omhulsels, logboeken en –logrollen de nodige inspanning vergt. Aangezien fiets en benenwagen mijn vervoer zijn lukt dit niet meer-vandaar dat ik een aantal caches ter adoptie aanbied-de gelegenheid geef om ze voor evt. archivering nog te doen en bij geen adoptie deze op 1 maart 2012 zal archiveren. Het betreft:

*HALLO BANDOENG(GCVHNR)Multicache- Sinds 20042006- Omgeving Radio Kootwijk west van Apeldoorn

*Apeldoornse Oorlogsmonumenten#1 t/m 5+Bonuscache(GC19493/GC192FG/GC192GK/GC192HC/GC192JB/GC192KC)5xmulticache en bonuscache-Sinds 11022008-totaal grondgebied gemeente Apeldoorn

*AVRO Lancaster(GC1D677)multicache-Sinds 14062008-in driehoek Apeldoorn-Harderwijk-Nunspeet

*Terwolde(GC1AE8Y)multicache-Sinds 24032008-Terwolde+omgeving

*Nijbroek(GC1B40H)multicache-Sinds 15042008-Nijbroek+omgeving

*RPA#4 GERMAANSE GODEN PLAATSEN(GC1PFDG)multicache-Sinds 07042009-tussen Apeldoorn en Uddel

Bij adoptiebelangstelling: Stuur een PM of een email.

Meryl

Geplaatst

De caches van Meryl zijn een begrip in Apeldoorn en omstreken.

Persoonlijk vind ik het niet de meest spannende, maar ik heb er ook niet echt veel van gedaan.

Als je caches niet geadopteerd worden, hoop ik dat de nieuwe generatie Apeldoornse cachebouwers de kans aangrijpt om de opengevallen plekken te voorzien van fraaie hersenspinsels .............

Meryl, bedankt!

Antarctica

Geplaatst (bewerkt)

Zal ik toch even kijken of ik nog gelegenheid heb deze te bezoeken, staan wel op m'n ToDo lijstje.

Nu nog een weekendje plannen :)

Maar jammer dat ze mss weggaan.

bewerkt door Berend-Botje
Geplaatst

De caches van Meryl zijn een begrip in Apeldoorn en omstreken.

Persoonlijk vind ik het niet de meest spannende, maar ik heb er ook niet echt veel van gedaan.

Als je caches niet geadopteerd worden, hoop ik dat de nieuwe generatie Apeldoornse cachebouwers de kans aangrijpt om de opengevallen plekken te voorzien van fraaie hersenspinsels .............

Meryl, bedankt!

Antarctica

Mee eens. Meryl heeft mij destijds enthousiast gemaakt voor het geocachen. Niet altijd spannend, maar hij heeft de geschiedenis van Apeldoorn verteld. Meestal bijzondere locaties en altijd goed verzorgd. Altijd de kick: ik heb weer een Meryl gevonden!

Maar ja, daar heeft Meryl niets aan, de ter adoptie aangeboden caches zijn voor mij helaas niet te onderhouden.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...