Geonol Geplaatst 14 januari 2012 Geplaatst 14 januari 2012 Geachte Forumleden, Misschien een domme vraag, en wellicht al eerder hier gesteld (heb dat echter niet kunnen vinden), maar weet iemand waar Google Earth de door mijzelf opgeslagen locaties/coördinaten in ‘mijn plaatsen’ opslaat? Tevens zou ik willen weten op welke locatie de KMZ bestanden die ik van internet heb gehaald opslaat? Reden hiervoor is dat mijn laptop is gecrasht en ik alle data van de harde schijf op een externe heb moeten zetten en ik nu op een nieuwe laptop weer alles zou willen terugzetten waaronder dus ook door mijn zelf opgeslagen locaties in ‘mijn plaatsen’ en KMZ data in een nieuwe versie van Google Earth. Wie zou mij verder kunnen/willen helpen ? Bij voorbaat mijn hartelijke dank! Groet Nol
Powk Geplaatst 14 januari 2012 Geplaatst 14 januari 2012 Bij Windows XP in C:\Documents and Settings\naam\Application Data\Google\GoogleEarth
Geonol Geplaatst 14 januari 2012 Auteur Geplaatst 14 januari 2012 Bij Windows XP in C:\Documents and Settings\naam\Application Data\Google\GoogleEarth Dank je; ik heb het inmiddels gevonden en teruggezet! Topic kan wat mij betreft gesloten worden, nogmaals mijn hartelijke dank! Groet Nol
Aanbevolen berichten