Spring naar bijdragen

Registratie


Thik Hai

Aanbevolen berichten

Ruim een week geleden heeft mijn dochter zich op dit forum aangemeld, waarna zij een activatie e-mail ontving. Na het opvolgen van de instructies en het invoeren van het IDnummer en het door Geocaching vertrekte wachtwoord komt zij niet verder. Een popup venster vertelt haar dan:

 

"Dank je De Waaltjes. Je registratie is succesvol verlopen. De administrator wil alle nieuwe accounts eerst bekijken voor de post-rechten worden toegekend. De administrator is geinformeerd over jouw registratie".

 

Tot op vandaag is deze status onveranderd. Wat moet zij doen om wel op ons forum te komen?

 

Met vriendelijke groet,

Cor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Rede 1 Ook ik zit niet iedere seconde op dit forum om mensen toe te laten en vragen te beantwoorden. Helaas heb ik ook maar 2 handen en een rlf die ik soms ook nog uitoefen.

Rede 2 http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=19241

 

Excuses voor het feit dat ik deze vraag heb durven stellen, maar na 777.600 seconden vond ik de gedachte om maar eens te gaan informeren niet echt lomp overkomen. Mijn dochter voert overigens een zelfstandig huishouden, dus reden 2 is hier niet van toepassing.

 

Wij wachten geduldig af op de dingen die komen gaan.

 

Met vriendelijke groet,

Cor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is min of meer al beantwoord in dat draadje.

Een naamswijziging is iets anders dan een account aanmaken.

Hotmail adressen moeten door mij worden toegelaten alles wat daar al een account heeft wordt automatisch weggehaald.

 

Natuurlijk is het geen probleem als meerdere mensen in een huishouden een account hebben.

 

Registreer met een non hotmailachtig account en je hoeft niet door de screening

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...