Gast rossumpie Geplaatst 10 maart 2004 Geplaatst 10 maart 2004 Ik lees veel over kabouters. Komen deze ook in de Achterhoek?
Twinlife Geplaatst 10 maart 2004 Geplaatst 10 maart 2004 Ik lees veel over kabouters. Komen deze ook in de Achterhoek? Kabouters bestaan toch niet.
Wij Drie Geplaatst 10 maart 2004 Geplaatst 10 maart 2004 Ik lees veel over kabouters. Komen deze ook in de Achterhoek? Kabouters bestaan toch niet. @Twinlife: Ja hoor, Kabouters bestaan wel. Net als roze olifantjes. @Rossumpie: Tuurlijk, Kabouters zijn overal. Gewoon goed zoeken en veel geluk. tot cache, team Wij Drie
Bytheway Geplaatst 10 maart 2004 Geplaatst 10 maart 2004 A.u.b. de forumregels doorlezen. Daarin staat het volgende vermeld: Software: Op het forum praten we alleen over inhoudelijke en legale aspecten van software. Dus: - Geen illegale software aanbieden. - Geen verwijzingen naar illegale software. - Niet uitleggen hoe je aan illegale software kunt komen. - Geen FTP-servers e.d. vermelden. - Geen kabouters. - Geen P2P programma uitleg. Deze regels met betrekking tot illegale software worden nauwlettend nagevolgd door de moderators en admins van Geocaching.nl. Bij het overtreden van de regels volgen acties; eerst een waarschuwing, daarna een IP-ban. Draadjes waarin illegale software ter sprake komt worden direkt gesloten. Hierbij dus de eerste en laatste waarschuwing, en een slot op dit onderwerp. Leuk eerste bericht trouwens Bytheway
Aanbevolen berichten