Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik ben aan het proberen Gsak in te stellen en ben zover dat ik een database heb gemaakt, homelocatie heb ingesteld en al wat mysteries gecorrigeerd heb.

Nu ben ik aan het proberen een filter in te stellen om caches in mijn GPS te laden, maar dit wil nog niet echt lukken.

Als ik op het filter tabpagina druk en instel op not found en de mysterie alleen op corrected coordinates, wil hij niets doen. Krijg steeds de foutmelding geen waypoints in dit filter.

Wat doe ik fout?

Geplaatst

Ongetwijfeld niet het geval :rolleyes: , maar om eea uit te sluiten, je hebt minimaal 1 cache met "corrected coordinates" in je database?? Met andere woorden, het door jou aangepaste coordinaat is ingevoerd middels de button "corrected Coordinates"?

Geplaatst

tsss...ik heb echt ruzie met dit programma....Heeft ie ze niet opgeslagen. Ongetwijfeld mijn fout, maar oke;)

Nu nog uitvogelen hoe ik die dan in mijn Gps kan zetten:) Werkt vast beter dan al mijn losse blaadjes!

Geplaatst

Programma is echt goud, even doorbijten en dan kan je gegarandeerd niet meer zonder!! Doorzenden van caches naar je GPS kan moeilijk (macro's e.d.), maar ook heel makkelijk -> Menu "GPS" en dan "Send Waypoints". Succes met puzzelen!

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...