Spring naar bijdragen

Wie Heeft Een Metaaldetector?


lingbeek

Aanbevolen berichten

Mijn cache Kabouter Puntmuts (GC35WEZ) is vorige week door vandalen onder handen genomen. In de omgeving (rondom ongeveer 50 meter) van de cache vond ik allerlei stukjes logboek en papier afkomstig uit de cache. En ook een aantal toys. Recent vond een andere cacher er ook nog een cacheonderdeel.

De cache zelf wil ik proberen volgende week te herstellen.

 

Maar nu mijn vraag:

 

In de cache zaten een drietal geocoins. Deze zijn door de actie van de vandalen helaas verloren gegaan. Wie o wie beschikt er over een metaaldetector en is bereid om de omgeving van de cache te onderzoeken? Zonder metaaldetector vrees ik dat met het vallende blad dat deze coins echt onvindbaar zullen zijn.

 

Als beloning voor het terugvinden van een van de drie munten kun je naar keuze een hint (of als je wilt de oplossing) krijgen voor Veluws Multi Mysterie (GC35DH5) of een Nanocache.

 

En uiteraard zullen de drie eigenaren van de geocoins heel blij zijn als hun coins terug zouden worden gevonden.

 

Als je bereid bent om te zoeken en hulp wilt bij het vinden van de omgeving van de cache van GC35WEZ.. Stuur me dan een berichtje..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...