MacDD Geplaatst 4 november 2011 Geplaatst 4 november 2011 Hoi Ik heb de tool op mijn Ipod van GC.com. origineel aangeschaft, dus geen gehackte versie. Maar sinds een paar versies heb ik een probleem. De foto's worden offline niet opgeslagen. Ik zoek een cache op, voeg die aan een lijst toe vpoor offline gebuik (en ja, foto's staat aan), maar als ik dan eenmaal geen wifi meer heb en de foto's wil bekijken krijg ik steeds de error dat er geen verbinding kan worden gemaakt met internet. Logisch, dat is er ook niet. Enige versies geleden kreeg ik de fotoos gewoon wel te zien. Wat doent ik fout?
hstraten Geplaatst 4 november 2011 Geplaatst 4 november 2011 (bewerkt) Volgens mij doent je nix vaut. Ik heb het zelfde op de iPhone. Zal waarschijnlijk een bug zijn in de 4.5.x versie. 4 november 2011 bewerkt door hstraten
MacDD Geplaatst 4 november 2011 Auteur Geplaatst 4 november 2011 Volgens mij doent je nix vaut. Ik heb het zelfde op de iPhone. Zal waarschijnlijk een bug zijn in de 4.5.x versie. Shoot. Daarmee vervalt bijna de gehele nut van dit proggie.
Team Rembrandt 2 Geplaatst 4 november 2011 Geplaatst 4 november 2011 stond ik dus mee op vakantie... Een hele aavond dat ding laten draaien om alles in te laden maar helaas... géén foto's!
MacDD Geplaatst 4 november 2011 Auteur Geplaatst 4 november 2011 Wordt dus ergens een ticket aanmaken.
Aanbevolen berichten