Spring naar bijdragen

Jantruus: Geen Stipjes Op De Landkaart, Sinds Kort


JanTruus

Aanbevolen berichten

Hoop dat dit goed gegaan is. Heb moeite met een Engels Questinairy in te vullen.

Goede morgen mede Geocachers.

Mijn vraag is simpel maar weet de oorzaak niet. Wij wonen in Zwaag en zijn "Premium Members". Er zijn de laatste tijd verschillende nieuwe cachees on line gekomen maar ..... deze zijn niet op mijn kaart meer te zien. Ik ben natuurlijk blij dat wij premium members zijn dus ik zie het wel bij mijn e-mails. Ik zou graag weten of dat een kwestie van een instelling is en wat ik daar aan kunt doen. Zo'n overzicht van de plaatsen heb je soms gewoon nodig om je plannen van de dag te maken. Ik zelf hoop op een foutje mijnerzijds.

Heeft iemand een uitleg? Bij voorbaad heel erg bedankt alvast en hier mijn gegevens (dit is toch niet geheim!!!)

Jan & Truus uit Zwaag - Team Jatu.nl - jan(apenstaartje)jatu.nl

bewerkt door 't Hopbelletje
om spam te voorkomen tell weg en mail aangepast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi JanTruus,

 

Bedoel je de stipjes op de kaart op deze website? Want dat zou kunnen. www.geocaching.com en www.geocaching.nl, zijn twee compleet verschillende sites. Dat je Premium Member bent op .com heeft geen invloed wat er op deze site gebeurd. Hier ligt het bijwerken van de site door omstandigheden stil dus wordt het niet meer aangepast.

 

www.geocaching.com is de hoofd site van het geocachen. Het is origineel een Amerikaanse site die het spel geocachen aanbied, de eigenaren maken het spel als het ware.

www.geocaching.nl is een website in Nederland die met geocachen te maken heeft. Alle informatie op de kaarten wordt van de site www.geocaching.com afgehaald.

 

Hopelijk is dit een antwoord op je vraag.

 

Groetjes

bewerkt door Marcel en Micha
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Nu ik beter uit mijn ogen kijk zie ik dat dit onderwerp al een paar keer aangehaald is. Ik zit met rode oortjes.

Dit komt omdat ik eerst aan Geo vrienden hebt gevraagd of zij er ook last van hadden en die vertelde mij dat er voor hun geen problemen waren dus ..... ik schoof het weer naar mijzelf toe. Alles uit de computer, opnieuw inladen en weer installeren. Een hoop werk en eigenlijk voor niets. DE SITE LIGT ER GEWOON UIT EN OP REPAREREN. Heeft dat te maken dat onze friend de Kalkendotters er mee gestopt is?

In iedergeval aan allen die gereageerd hebben - een heel hartelijk bedankt (ik kan weer rustig slapen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...