Clever Clogs Geplaatst 4 september 2011 Geplaatst 4 september 2011 Hoi, Ik heb een Garmin Map 62S en gebruik een Mac met Safaris internet browser omdat deze de applicaties ondersteunt. Handmatig overzetten van enkele caches gaat prima, maar met een Pocket Querie krijg ik het niet voor elkaar. Heb inmiddels Winzip voor Mac geïnstalleerd en Garmin Communicator Plugin, echter zonder succes. Heeft iemand ervaring met een Mac en het downloaden van Pocket Queries, want dat scheelt wel een hoop handwerk.... Alvast bedankt Clever Clogs
vechtdal Geplaatst 5 september 2011 Geplaatst 5 september 2011 Probeer de oude Garmin Communicator Plugin te wissen ( daarna je prullenbak leeg maken) en opnieuw te downloaden, en installeren. Ik ken het probleem, zeker na een één of andere update. Maar het laatste 9 maanden geen probleem. ook niet dat ik OS X Lion installeerde. Succes
Voortrekkers Geplaatst 5 september 2011 Geplaatst 5 september 2011 (bewerkt) Ehm, gewoon de pq downloaden en op de gps zetten, in het mapje 'gpx'? Uiteraard eerst je 62s inpluggen. Komt vanzelf in de Finder terecht, op je bureablad. Nog makkelijker; met Basecamp (via Appstore te downloaden) caches selecteren en uploaden naar je 62s. Met de plugin kun je geen pq overzetten bij mijn weten, geldt puur voor losstaande gpx'jes. Succes, Richard 5 september 2011 bewerkt door Voortrekkers
Aanbevolen berichten