Papermill Geplaatst 28 augustus 2011 Geplaatst 28 augustus 2011 Ben in het bezit van een Oregon 450t. Zou graag willen weten wat ik kan doen met de agenda functie. Tot nu toe kom ik niet verder dan een zeer eenvoudige kalenderfunctie waar je per maand kunt heen en weer scrollen. Bij andere gps modellen van Garmin kun je hier (in de agenda)bijvoorbeeld je gevonden caches in wegschrijven. Is er aub iemand die mij hier iets meer over kan vertellen Dank en vriendelijke cachegroet, team Papermill
Waldio Geplaatst 28 augustus 2011 Geplaatst 28 augustus 2011 Bij instellingen kun je vaak instellen dat de gevonden caches in de agenda worden gezet. Ik heb zelf geen oregon, dus kan je er niet precies bij helpen.
Casteel Geplaatst 28 augustus 2011 Geplaatst 28 augustus 2011 Volgens mij werkt de agendafunctie op de Oregon hetzelfde als op de Dakota. Ik heb een Dakota, dus hierbij mijn antwoord: Je hebt alle mogelijkheden van de agenda ontdekt! Op andere (vaak ook oudere) modellen heb je veel meer mogelijkheden in de agenda. Garmin heeft iemand nodig die eens goed nadenkt over alle functies in hun apparaten...
Team Gelaen Geplaatst 28 augustus 2011 Geplaatst 28 augustus 2011 Ja idd en wat mij betreft de agenda functie er helemaal uithaald. Er zijn zat nuttiger functies voor een gps te bedenken.... Mijn mening. Jan
Aanbevolen berichten