Longboy Geplaatst 11 augustus 2011 Geplaatst 11 augustus 2011 Hallo, Gisteren heb ik een GPSmap 62ST gekocht, inclusief de Routeerbare Topo kaart Benlux. De installatie, het unlocken ed ging goed, en mapsource werkt op mijn pc. Nu wil ik echter de topo map overbrengen naar mijn GPS. Ik heb daarvoor een 4G kaartje geplaatst en de IMG bestanden vanaf mijn computer daar na toe gekopieerd. Of dat de goede manier is weet ik niet, want de handleidingen zijn daar erg summier in. Ik zal het wel niet goed hebben gedaan, want ik zie bij selecteer kaart alleen maar de Basemap, de recreational map en de BirdsEye Satellite imagery. Wat ging er mis en hoe krijg ik dit wel goed? Groeten, Longboy
hugger Geplaatst 11 augustus 2011 Geplaatst 11 augustus 2011 Via Mapsourse kun je kaart in je gps laden . 1 Selecteerkaarten (symbool soort vierkantje met deuk )boven in je scherm de kaarten kleuren geel op . 2 Laden naar gps (symbool met gps en pijl naar gps )eerst gaat hij de gps zoeken dan kun je de kaarten laden . 3 De gps gaat van zelf uit als de kaarten geladen zijn. 4 zorg wel voor voldoende batterij spanning van je gps Succes
Wad-Seekers Geplaatst 11 augustus 2011 Geplaatst 11 augustus 2011 bij de vista moet je de kaart via mapsource naar de gps overzetten. Eerst de hele kaart selecteren en dan overdragen -> verzenden naar apparaat. Selecteren gaat het makkelijkste als je de kaart eerst verkleint tot hij helemaal te zien is. Dan druk je op het icoon'kaartknop' en trek je van de bovenste linker punt naar de onderste rechterpunt met je muis. Ik weet niet of dat met de 62 ook zo werkt.
Longboy Geplaatst 11 augustus 2011 Auteur Geplaatst 11 augustus 2011 Hallo allemaal, Helemaal gelukt. Het probleem was dat ik geen map had geselecteerd Topic kan worden gesloten. Ik kom op andere topics vast nog wel met andere vragen. Groeten, Longboy
Aanbevolen berichten