Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

En dan nu voorlopig de laatste vraag..;-).. Zoals ik al aangaf in m'n vorige 2 vragen zijn we net nieuw in de wereld van Geocachen. We zijn "gewoon" member, om het eea eens uit te proberen. Dus de omschrijving van de caches uitgedraaid, dit werkt prima totdat je op vakantie naar een ander gebied gaat, WP ed downloaden is dan geen probleem, de rest van de info is onhandiger zonder printer.

Oftewel: hoe ziet de Cache informatie er uit op de 62 als je PM bent: ik neem aan dat alle tekst dan op de GPS gezet wordt. Maar hoe ziet het er uit mbt de hint (decrypt of niet), en vooral: de spoiler foto's..vooral die spoiler foto's zijn voor ons bruikbaar, zeker als de hint zoals in Frankrijk vaak: ..onder een steen... is.

Bvd & Mvgr,

Angulon

Geplaatst

Hallo Angulon,

Tradional caches kun je gewoon in je GPS zetten. Foto's worden niet overgezet. De hint wordt gewoon gedecrypt weergegeven. Ga je echter multi's doen, dan kun je beter een uitdraai maken, en de aparte waypoints in je GPS zetten omdat de verschillende waypoints lastig te lezen zijn. Paperless cachen is met jouw aparaat niet echt handig.

Geplaatst

Hallo Angulon,

Tradional caches kun je gewoon in je GPS zetten. Foto's worden niet overgezet. De hint wordt gewoon gedecrypt weergegeven. Ga je echter multi's doen, dan kun je beter een uitdraai maken, en de aparte waypoints in je GPS zetten omdat de verschillende waypoints lastig te lezen zijn. Paperless cachen is met jouw aparaat niet echt handig.

Hallo Krimpenees,

Bedankt voor je antwoord. Ik begrijp niet precies wat je met de Multi's bedoeld: ik heb er een paar gedaan, en op zich worden de Waypoints goed over gezet, soms met de vraag er bij in de omschrijving er netjes bij, soms niet..bedoel je dat misschien?

Mvgr,

Angulon

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...