't Hopbelletje Geplaatst 23 juli 2011 Geplaatst 23 juli 2011 Als ik vanuit geocaching direct alle caches upload naar mijn gsak dan krijg ik overal Maar als ik ze los eerst naar mijn gps stuur en dan allemaal naar gsak krijg ik wel de normale cache iconen. Nu is juist het makkelijke van gsak dat je het in een bulk naar je gps kan sturen. Maar wat zou de rede kunnen zijn dat de iconen dan niet werken. Want nu moet ik handmatig alles aanpassen en is dus stuk voor stuk in mijn gps plaatsen simpeler...
ML1 Geplaatst 23 juli 2011 Geplaatst 23 juli 2011 Hoi 't Hopbelletje, Ik weet niet welke GPS je gebruikt maar met mijn 60CSX heb ik veel gehad aan de volgende pagina: http://xaa.dohd.org/Geocaching/CustomIcons/ gr, Martin 1
't Hopbelletje Geplaatst 23 juli 2011 Auteur Geplaatst 23 juli 2011 In mijn gps staan ze gewoon. Dat is een Magellan En in Gsak staan ze ook gewoon Alleen Gsak pakt de iconen niet als ik ze direct caches download van geocaching.com Deze wil ze alleen opslaan als ik ze via mijn gps naar gsak zet
't Hopbelletje Geplaatst 23 juli 2011 Auteur Geplaatst 23 juli 2011 Inmiddels gevonden dat je dan member moet worden bij Gsak Flauw grapje...
LeoCache Geplaatst 24 juli 2011 Geplaatst 24 juli 2011 Flauw grapje... Och... Als een betaalde versie hetzelfde zou kunnen als een gratis versie, worden er vrees ik weinig licenties verkocht. Maar goed dat je reden hebt gevonden. Groet, Leo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden