Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Gisteren mijn nieuwe 62s ontvangen en er gelijk 1500 caches op gezet. Nu gingen we vandaag op pad en wilde ik een wp markeren, maar toen kreeg ik de melding dat het geheugen vol is. Heel apart, zou het komen omdat een hoop caches meerdere wp's hebben en wordt het opgeteld?

Nu schijn je wel iets met poi's te kunnen, maar heb je dan nog wel je beschrijvingen/logs/etc.?

• 4 weeks later...
Geplaatst (bewerkt)

Je kan volgens specificaties maximaal 2000 wp's kwijt op de 62s. Dit is dus inclusief de eventuele child waypoints mocht je deze niet als poi opnemen.

Met een export vanuit gsak kan je je childs met de garmin macro eventueel omzetten naar poi's. Je hoofd wp's hebben dan nog steeds de beschrijvingen voor je paperless caching ;)

Zelf ga ik volgende week op vakantie naar frankrijk en heb een collectie met 1254 wp's (inclusief childs) ik ga het denk ik eerst maar even testen voordat ik op pad ga en tegen de limieten aan loop. Heb zelf ook een gpsmap 62s

bewerkt door René Bliekendaal
Geplaatst

Op mijn Oregon 450 kan ik 5000 caches kwijt. Ik exporteer de childwaypoints dan als poi. Dat is even wennen, maar dat betekent wel dat het waypoint geheugen nog gewoon leeg is. Dus onderweg heb je dan geen enkel probleem met "mark waypoint" en projecties.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...