DeVogies Geplaatst 21 juni 2011 Geplaatst 21 juni 2011 Hallo, Ik heb onlangs mijn garmin 400t geüpdatet naar de nieuwste versie 4.20. Maar nu heb ik geen details meer op de aanwezige kaarten. (o.a. europese basiskaar,. topo nederland, duitsland, België en onroute wandelkaart)Ik heb de GPS al gereset naar de fabrieksinstellingen maar dit heeft niets opgelost. weet iemand wat er aan de hand is en hoe dit op te lossen is? groet, DeVogies
Team Gelaen Geplaatst 21 juni 2011 Geplaatst 21 juni 2011 Er is ook niks vreemds met de kaartinstellingen? Als je helemaal inzoomt, nog steeds geen details?
DeVogies Geplaatst 21 juni 2011 Auteur Geplaatst 21 juni 2011 Ook met het helemaal inzoomen geen duidelijk beeld. Van Skaihosh kreeg ik de link over het downgraden van het systeem. Nadat ik dit uitgevoerd heb naar versie 4.10 zijn een deel van de kaarten weer goed te lezen. Voor degene die geïnteresseerd is hier de link; http://garminoregon.wikispaces.com/Versions het lijkt erop dat mijn probleem voor een groot deel opgelost is. groet, DeVogies
Aanbevolen berichten