snuffel1309 Geplaatst 10 juni 2011 Geplaatst 10 juni 2011 Ik heb tot nu toe gewerkt met een PDA HTC Touch 2 met windows mobile, daar had ik de applicatie GczII voor de caches en PCGT voor de tools (bv. coordinaten + aantal graden + meter -> nieuw WP). Kan iemand mij vertellen of er zulke gratis aplicaties bestaat voor het android platform ?
*BaJo* Geplaatst 10 juni 2011 Geplaatst 10 juni 2011 http://www.appbrain.com/search?q=geocaching GCC - GeoCache Calculator Geocaching Tools Geocaching Droid Army Knife GeoTools
snuffel1309 Geplaatst 10 juni 2011 Auteur Geplaatst 10 juni 2011 (bewerkt) De applicaties voor android (zoals GczII voor WM) gebruiken die de interne GPS of is dit bij alle applicaties zo ? 10 juni 2011 bewerkt door snuffel1309
Fotogravinnetje Geplaatst 10 juni 2011 Geplaatst 10 juni 2011 en niet te vergeten GeoMT Android-apps gebruiken in principe gewoon de interne gps. Externe gps kan ook wel, maar kost gewoonlijk toch net iets meer moeite (en het gebruik van een extra app)
HampleTeam Geplaatst 4 juli 2011 Geplaatst 4 juli 2011 Ook ik ben na WM met GCZII op zoek gegaan naar een goede, gratis online tool. Ervaring ermee heb ik nog niet, maar zoek in de Google Market op 'Columbus'. Deze kan alles wat ik wens (soms zit het een beetje verborgen in het menu. C:Geo was ook een goede optie geweest, helaas stopt de ontwikkeling daarvan... :-(
Z3nuw& Geplaatst 5 juli 2011 Geplaatst 5 juli 2011 (bewerkt) C:Geo gaat door! Althans, als ik de berichtgeving hier mag geloven. Een team van Duitse developers heeft het project opgepakt en het project wordt in zijn geheel overgedragen. Veel meer als dit kan ik er echter nog niet over vinden. 5 juli 2011 bewerkt door Z3nuw&
Bolle1961 Geplaatst 5 juli 2011 Geplaatst 5 juli 2011 Dat is goed nieuws, vind het nog steeds een fijn programma
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden