Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wij willen een andere gps aanschaffen nu is onze vraag kan ik beter een Magellan explorer 400 of een GC aanschaffen.

we gebruiken hem alleen voor GC

Geplaatst

Zelf vandaag de Magellan eXplorist GC besteld

Maar het is mijn eerste dus heb geen vergelijkingsmateriaal

Vooral de uitleg wat hij kon en de prijs stond me aan :dribble:

Geplaatst

ik denk ook dat ik morgen eens ga kijken voor de GC en mij er even meer over laat vertellen.

Geplaatst

Hoi

Ik heb een Magellan Explorist 600 en ben er heel tevreden mee. Ik weet niet of hij heel anders is dan de 400 en/of GC. Er zitten in ieder geval veel mogelijkheden op. En het is een stevige en compacte GPS. Het enige jammere eraan vind ik dat je er geen Wherigo mee kan doen. Daarvoor heb ik sinds kort een Oregon 200 gekocht. Maar voor het "gewone" cachen gebruik ik eigenlijk altijd de Magellan. Die vind ik toch fijner. Succes met kiezen!

Geplaatst

Ik verstuur altijd de caches die ik wil doen/in mijn gps wil hebben via GSAK naar de Magellan. Werkt perfect! Op gc.com staat ook de mogelijkheid om een cache rechtstreeks naar je gps te versturen. Die mogelijkheid werkt bij mij in ieder geval niet.

Geplaatst

Ben bang dat gratis kaarten er niet echt inzitten.

Tenzij, kun je tegenwoordig op een Magellan ook de gratis openstreetmaps zetten?

Ik heb een jaar of 6 met een Magellan Meridian Gold gecached en was zeer tevreden over de Magellan, echter het achterwege blijven van de Topokaarten voor o.a. Nederland en de mogelijkheid van de Opentreetmaps heeft me doen besluiten een Garmin te kopen, waar ik ook zeer tevreden over ben.

Geplaatst

Ik heb mij bij Waypoint Heerhugowaard voor laten lichten en ben met een Garmin etrex vistaHCx naar huis gegaan.

Deze had even meer opties als de GC die wij nog beter bij ons vonden passen.

Wij hebben omdat we toch veel in de Benelux verkeren de Benelux topkaart van Garmin er bij genomen.

Het via GC.com invoeren van caches werkt bij ons perfect :yes:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...