langvangemert Geplaatst 8 mei 2011 Geplaatst 8 mei 2011 (bewerkt) Ik heb een update gedaan op de oregon 450 en nu ben ik de nederlandse instelling kwijt ik heb alleen de Engelse nog hoe kan ik deze(nederlandse) op mijn gps terugkrijgen wie kan mij helpen 8 mei 2011 bewerkt door langvangemert
getzie family Geplaatst 8 mei 2011 Geplaatst 8 mei 2011 Hopelijk snap ik je goed :Stel in - Systeem - Taal. ?????
langvangemert Geplaatst 8 mei 2011 Auteur Geplaatst 8 mei 2011 ja maar alles is in het Engels dus Set up-System- Language en dan is de keuze alleen engels hiervoor was de gps nog goed
StefandD Geplaatst 9 mei 2011 Geplaatst 9 mei 2011 Kijk eens met Windows Verkenner op je Garmin. In de map \Garmin\Text moeten alle beschikbare talen staan, waaronder Nederlands.gtt. Als die er niet meer is kan je proberen om opnieuw een update te doen of om een alternatieve taalbestand te downloaden.
langvangemert Geplaatst 10 mei 2011 Auteur Geplaatst 10 mei 2011 Het is gelukt ik heb via de site van Garmin bij Webupdate de nederlandse taal kunnen updaten hij staat er weer op
Aanbevolen berichten