Spring naar bijdragen

Gps Handheld Te Koop Gevraagd


DJFM

Aanbevolen berichten

Voor het accuraat plaatsen van caches ben ik op zoek naar een GPS Handheld. Het enige dat ik er mee wil doen is het bepalen van coördinaten dmv. de 'Waypoint Averaging'-functie, waar het apparaat in kwestie dus over moet beschikken. Overige functies en mogelijkheden van het apparaat zijn van ondergeschikt belang.

 

Gezien deze specifieke interesse ben ik op zoek naar een apparaat in het goedkope segment.

 

Advies wat betreft welke merken en types GPS Handhelds (tweedehands danwel nieuw) geschikt zijn voor hierbovengenoemd gebruik zijn uiteraard ook welkom zodat ik weet in welke richting ik het moet zoeken op eBay en Marktplaats.

 

Wie oh wie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Die Waypoint Averaging functie is echt niet nodig om een cache te plaatsen hoor.

 

Wij hebben het in ieder geval nog nooit gedaan voor een van onze caches. En ze zijn bij elkaar toch zo'n 7500 keer gevonden.

 

Gewoon je gps even tot rust laten komen, kijken of de afwijking niet te groot is en klaar ben je (kost je evenveel tijd als een gemiddelde meting laten lopen voor 5 minuten)

 

En dan ben je voor 5 tientjes klaar (garmin geko of een simpele garmin etrex)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...