diana Geplaatst 2 april 2011 Geplaatst 2 april 2011 ik heb net mijn eerste eigen cache gemaakt. Nu zie ik hem wel staan op mijn cache pagina, maar ik zie niet waar ik veranderingen kan aanbrengen. hoe open ik mijn eigen cache? kan ik hem nu niet openen, omdat hij net is ingestuurd? groetjes, diana437
cve.gps Geplaatst 2 april 2011 Geplaatst 2 april 2011 (bewerkt) Rechts bovenaan kun je "edit listing" aanklikken. Succes! 2 april 2011 bewerkt door cve.gps
diana Geplaatst 2 april 2011 Auteur Geplaatst 2 april 2011 Rechts bovenaan kun je "edit listing" aanklikken. Succes! bedankt voor je snlle antwoord. Klopt het dat de cache pas later wordt geactiveerd door geocaching? Er staan nu namelijk nog 2 berichtjes met kikkertjes? Ik heb hem zelf ook nog op disabled gezet, dat is toch niet hinderlijk? Moet nog even de cachelocatie voor de zekerheid controleren.
Waldio Geplaatst 2 april 2011 Geplaatst 2 april 2011 Klopt het dat de cache pas later wordt geactiveerd door geocaching? Ja, dit noemen ze reviewen. Dat wordt door de Nederlandse Reviewers gedaan: Kruimeldief en Geoguy. Er staan nu namelijk nog 2 berichtjes met kikkertjes? Dat zijn reviewnotes, hierin kan je informatie zetten voor de reviewer en zet de reviewer informatie terug. Ik heb hem zelf ook nog op disabled gezet, dat is toch niet hinderlijk? Moet nog even de cachelocatie voor de zekerheid controleren. Hij is nog niet online, dus je hoeft hem niet op disabled te zetten. Als je het vinkje bij Enable cache listing. It is ready for review. (If the listing is not yet ready to be reviewed, uncheck this box.) Note: Only 'Enabled' cache listings are visible to the reviewer. aanzet staat wordt hij opgestuurd naar de reviewer. Zodra de reviewer hem accepteert komt hij meteen online en kunnen mensen gaan zoeken, zodra er iets fout is wordt hij nog niet geaccepteerd en krijg je een reviewer note.
Aanbevolen berichten