staatsgeheim71 Geplaatst 21 maart 2011 Share Geplaatst 21 maart 2011 Sinds kort hebben wij een I Mac (van Apple) waar volgens mij GSAK niet op draaien kan. Dit gebeurt dus nu nog op een hele oude (lees langzame) laptop.. Is er iemand die mij hiermee kan helpen of is het enige antwoord: Helaas... GSAK werkt niet op een Apple? BVD! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ellino Geplaatst 21 maart 2011 Share Geplaatst 21 maart 2011 Met "Parallels" zou je Windhoos op je Mac kunnen draaien. Dan kan je dus ook GSAK moeten kunnen draaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
masterchef Geplaatst 21 maart 2011 Share Geplaatst 21 maart 2011 Met crossover!! Geen windows op je mac maar wel GSAK masterchef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
giant74 Geplaatst 16 april 2011 Share Geplaatst 16 april 2011 Sinds kort hebben wij een I Mac (van Apple) waar volgens mij GSAK niet op draaien kan. Dit gebeurt dus nu nog op een hele oude (lees langzame) laptop.. Is er iemand die mij hiermee kan helpen of is het enige antwoord: Helaas... GSAK werkt niet op een Apple? BVD! GSAK werkt inderdaad niet zonder emulator, maar er zijn voor de Mac ook alternatieven, zoals sinds kort iCaching. Deze bevat veel vergelijkbare functionaliteit, alleen op de Mac-manier. Kijk voor meer info eens op www.icaching.eu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden