Z3nuw& Geplaatst 20 maart 2011 Geplaatst 20 maart 2011 ... daar staat het andere GC nummer op. Dus het zal andersom moeten. Waarschijnlijk moet ik gewoon alle waypoints opnieuw invoeren op de juiste cachepagina. ... Ja, dan zit er inderdaad niets op dan de waypoints in de andere cache pagina opnieuw aan te maken. Veel succes!
Z3nuw& Geplaatst 21 maart 2011 Geplaatst 21 maart 2011 (bewerkt) Er is vandaag een nieuwe versie van de Geocache Submitter uitgebracht die de toegekende GCcode van je caches toont. Op de Cache Informatie pagina is ook een knop te vinden met deze GCcode en als je daar op klikt dan kom je op de cache pagina bij geocaching.com Als je met opgeslagen gegevens van een oudere versie werkt dan worden de GCcodes opgehaald op het moment dat je de cache informatie opnieuw ophaalt. Verder een tweetal wijzigingen: - je kan nu in de lijst met caches zien welke caches zijn gepubliceerd en welke nog niet - bij het aanmaken van een nieuwe cache worden standaard je thuiscoördinaten ingevuld (wanneer ingevuld) ---------------------------------------- Wanneer er meer ideeën zoals deze zijn om in te bouwen, laat het mij dan weten. Ik zal het wensenlijstje daar dan op aanpassen. 21 maart 2011 bewerkt door Z3nuw&
PimH Geplaatst 30 maart 2011 Geplaatst 30 maart 2011 Ik was net begonnen met het opbouwen van mijn eerste cache. De manier via de webpagina bij GC.com vond ik nogal omslachtig, en ik ben dan ook erg blij met dit programma'tje. Zo te zien zitten de meeste essentiële onderdelen erin, mogelijk is er nog ruimte voor aanpassingen, maar daarvoor moet ik er eerst goed in thuis zijn. Bedankt voor deze handige tool. PimH
Hoekraam Geplaatst 31 maart 2011 Geplaatst 31 maart 2011 hallo dit programma kompozer werkt okhandig even downloadde en installeren je kan gewoon typen en als je onderin op bron klikt dan krijg je netjes je html code nou ik hoor wel of iemand hier wat aan heeft
Aanbevolen berichten