Spring naar bijdragen

Findstatgen - Problemen Na Gemeentelijke Herindeling


Cardamar

Aanbevolen berichten

Al een tijdje maak ook ik gebruik van de alom bekende FindStatGen macro. De macro produceert heel wat leuke weetjes over de bezochte plekjes en doet zijn werk mijns inziens prima.

 

Sinds januari dit jaar zijn de gemeenten Sneek, Wymbritseradiel, Nijefurd, Bolsward en Wunseradiel gefuseerd tot de gemeente Súdwest Fryslân. Al vrij snel werd het kaartje waarin alle gemeentes in Nederland in één oogopslag te zien zijn aangepast, maar vooralsnog blijft deze kersverse gemeente wit, alsof ik daar nog helemaal geen caches heb gevonden.

 

Nu woon ik zelf in deze gemeente en is dit één van de weinige gemeenten waarvan ik alle caches heb gevonden, dus wit kan het kaartje nooit zijn. Ik heb zelf de gemeentenamen in GSAK al aangepast, maar Súdwest Fryslân blijft wit.

 

Heeft iemand enig idee hoe/waar ik de oude gevonden caches in deze vijf gemeenten toch mee kan laten tellen?

 

Alvast bedankt voor de hulp! :)

bewerkt door Cardamar
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

zie: http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=16961

 

Netherlands - Counties / Nederland - Gemeentes

 

Updated map definition file for the county (gemeente) map of the Netherlands.

 

Changes:

 

# V0.7 20-12-2010 by The CEO

# Changes due to gemeentelijke herindeling at 01-01-2011

#

# Provincie Friesland: Bolsward, Nijefurd, Sneek, Wonseradeel en Wymbritseradeel --> Súdwest Fryslân

# Provincie Utrecht: Abcoude en De Ronde Venen --> De Ronde Venen; Breukelen, Loenen en Maarssen --> Stichtse Vecht

# Provincie Noord-Holland: Andijk, Medemblik en Wervershoof --> Medemblik

# Provincie Zuid-Holland: Reeuwijk en Bodegraven --> Bodegraven-Reeuwijk

# Provincie Zuid-Holland: Rozenburg --> Rotterdam (al sinds 18-3-2010)

# Provincie Noord-Brabant: Lith en Oss --> Oss

# Provincie Limburg: Eijsden en Margraten --> Eijsden-Margraten

 

# V0.6 07-12-2010 by The CEO - Also color Sint Philipsland as part of Gemeente Tholen

 

Update of updated county polygons

 

In order for GSAK to fill the county fields with the new county (gemeente) names, new polygons have been made. These updated polygons are used by GSAK in version:

 

7.7.3 Build 38 or higher

 

After installing the update, you MUST update your existing counties, e.g. by running a macro with the command: $Counties=GetCounty("y").

Or use this macro

 

The CEO

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de hulp, nu werkt het wel! Hij is weer helemaal up to date.

 

De .dat file had ik uiteindelijk niet nodig, ik heb op Maps geklikt in de macro, waarna de macro zelf de kaarten van de site kan downloaden. Ik kreeg er ook ineens tig landen bij, wie weet komen die nog eens van pas! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...