Spring naar bijdragen

Gelogde caches


Jurgen & Co

Aanbevolen berichten

Hallo Luitjes

 

Omdat wij in teams van wissellende samenstelling op zoek gaan, word het nu wat lastig om bij te houden wie welke al heeft. Wanneer we bijvoorbeeld moeten plannen welke we gaan doen etc. Vandaag is Miniman voor de eerst keer mee geweest terwijl de andere leden al iets langer bezig zijn. Volgens mij moet je hierin ook de gegevens van de nieuwe caches makkelijk in kunnen toevoegen. Zijn er misschien mensen die hier een goed systeem hebben? Ik weet dat het natuurlijk mogelijk is om dit bij te houden in een spreadsheet. Maar misschien is er iets mogelijk als progje die de informatie van geocache haalt.

 

Groetjes Jurgen & Co

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Volgens mij kan je van gc.com alleen (als premium member) de Found gegevens van jezelf halen. Dus je kan niet makkelijk een overzicht van gc.com halen.

Inderdaad, met een spreadsheet kan het wel.

CacheMaps is een (op Excel gebouwde) applicatie die een administratie bij kan houden van al je caches. Er zit een per cache zelf in te vullen commentaarveld in, waarop je ook kan selecteren en filteren. Zet hier verschillende codes oid in afhankelijk van welk team een cache gevonden heeft en je kan makkelijk zien wie wat al gedaan heeft.

De cacheinfo kan je dagelijks verversen, je eigen aanduidingen blijven bewaard.

Het is een mogelijkheid...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...