Spring naar bijdragen

Posten In Mijn Profiel Lukt Niet


benotje

Aanbevolen berichten

wil kan me helpen hoe krijg ik de *html(van GSAK stat.) op mijn profiel of moet ik hem eerst een plaatje van maken wat dan gaat het wel maar ik zou graag in index.html weer geven wie heeft de tip ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je moet dan inloggen op geocaching.com. Dan ga je naar de account details pagina. Vervolgens kijk je bij Profile Details. Rechtsboven in dit vakje klik je op change. Nu kan je de HTML invoeren en dan klik je op [save Changes].

 

Waldio dat heb ik gedaan http:\\www.xs******.nl~text/index.html maar dan laat hij niets zien geen kruis of iets nog een tip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij begrijp ik je niet goed. Je wilt de HTML code van de FindStatGen op je geocaching.com profiel hebben? Dan moet je de code kopiëren en die plakken zoals ik net beschreef. Deze is dan te bekijken op je profiel pagina.

 

Of bedoel je wat anders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij begrijp ik je niet goed. Je wilt de HTML code van de FindStatGen op je geocaching.com profiel hebben? Dan moet je de code kopiëren en die plakken zoals ik net beschreef. Deze is dan te bekijken op je profiel pagina.

 

Of bedoel je wat anders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij begrijp ik je niet goed. Je wilt de HTML code van de FindStatGen op je geocaching.com profiel hebben? Dan moet je de code kopiëren en die plakken zoals ik net beschreef. Deze is dan te bekijken op je profiel pagina.

 

Of bedoel je wat anders?

 

ja dat bedoelde ik maar het werkte niet nu wel ik had hem index.html genoemd en dan werkt het niet nu op nieuw gegedaan met een ander naam werkt goed bedankt hoor kan ik weer verder

 

groetjes benotje :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...