djdysaster Geplaatst 27 februari 2011 Geplaatst 27 februari 2011 Als ik een cache vindt is er de mogelijkheid om via VONDST de cache op te slaan in de agenda. Mij lijkt het handig dat ik later kan zien wanneer en op welk tijdstip ik de cache gevonden heb zodat ik dat kan vermelden bij de log. Als ik in de Agenda kijk wordt de gevonden cache wel netjes op de juiste datum in de agenda gezet maar ik kan nergens een tijdstip vinden. Is dit mogelijk op de Venture H (wellicht een instelling) of zit er helemaal geen tijd op?
Wad-Seekers Geplaatst 27 februari 2011 Geplaatst 27 februari 2011 De satelieten sturen een tijdsignaal mee. Helaas wordt het in mijn etrex vista niet opgeslagen. Voor zover ik weet is er geen instelling voor.
handleiding Geplaatst 27 februari 2011 Geplaatst 27 februari 2011 nee de etrex serie heeft geen tijdwaarneming vondst gps, jammer maar helaas
Suzan Geplaatst 5 maart 2011 Geplaatst 5 maart 2011 Ik heb de Etrex Hcx en bij mijn lijkt hij de caches die ik gevonden heb niet op te slaan, moet wel kunnen volgens mij. Ze blijven gewoon allemaal als nog te zoeken staan, terwijl ik wle elke keer gefeliciteerd wordt dat ik hem gevonden heb. Hoe kan ik die instelling wijzigen. Wat dat aangaat moet ik eerlijk gezegd nog veel leren over de mogelijkheden
Oemoemenoetjes Geplaatst 5 maart 2011 Geplaatst 5 maart 2011 Ik heb ook een etrex Legend hcx en heb even in de handleiding gezocht: - ga naar menu instellen - klik op geocache - vink daar ja aan. Is dat wat je bedoelde? Op deze manier komt de cache in je agenda te staan.
djdysaster Geplaatst 9 maart 2011 Auteur Geplaatst 9 maart 2011 wel jammer dat er geen tijd bij wordt opgeslagen, lekker makkelijk met loggen. Helaas,...... maar verder wel tevreden met dit ding.
ARMI1946 Geplaatst 10 maart 2011 Geplaatst 10 maart 2011 Zit eigenlijk met het zelfde probleem. Ben in bezit van een Dakota 20 maar hoe krijg ik de agenda geactiveerd. Krijg de maand en datum prima op scherm maar zie niet wanneer ik een cache als gevonden heb gelogd. Dakota is voorzien van de laatste software en de gebruiksaanwijzing is nou ook niet bepaald helder. Gr. ARMI1946
Aanbevolen berichten