Spring naar bijdragen

Query Voor Garmin 60 Csx


nesmarba

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik heb wat hulp van jullie nodig! Ben enige tijd Premium menber en aan het worstelen met query's in mijn Garmin te krijgen. Het instellen van de gewenste gegevens op de site is helemaal gelukt, ook het ontvangen van de GPX files, maar welke truc moet ik uithalen om de gegevens in het geheugen van de Garmin 60 CSx te krijgen?

 

groet Nesmarba

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo allemaal,

 

Ik heb wat hulp van jullie nodig! Ben enige tijd Premium menber en aan het worstelen met query's in mijn Garmin te krijgen. Het instellen van de gewenste gegevens op de site is helemaal gelukt, ook het ontvangen van de GPX files, maar welke truc moet ik uithalen om de gegevens in het geheugen van de Garmin 60 CSx te krijgen?

 

groet Nesmarba

 

Als je mapsource hebt of GSAK dan kun je ze daar mee op je GPS zetten Max 1000 punten

stuur een PM als je meer wilt weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

 

Ik heb wat hulp van jullie nodig! Ben enige tijd Premium menber en aan het worstelen met query's in mijn Garmin te krijgen. Het instellen van de gewenste gegevens op de site is helemaal gelukt, ook het ontvangen van de GPX files, maar welke truc moet ik uithalen om de gegevens in het geheugen van de Garmin 60 CSx te krijgen?

 

groet Nesmarba

 

Als je mapsource hebt of GSAK dan kun je ze daar mee op je GPS zetten Max 1000 punten

stuur een PM als je meer wilt weten.

 

Met GSAK kun je m.b.v. een macro de PQ ook omzetten naar een POI (Point of Interest) file en deze op de GPS laden met POILoader. Dit heeft de volgende voordelen:

- Geen limiet van 1000 punten

- Ook de hints kunnen op de GPS gezet worden

- Ook de Child WP's kun je erbij zetten

 

Ik doe het al enkele jaren en heb alle caches van NL in mijn GPS, incl. child WP's en hint. Het is natuurlijk niet zo mooi dan een Oregon met complete listings, maar volgens mij het maximale dat je uit de 60 kunt halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...