vechtdal Geplaatst 5 augustus 2011 Geplaatst 5 augustus 2011 Dat kan kloppen. Je hebt een waypoint aangemaakt, dat staat in het lijstje met waypoints. In het menu waarheen->waypoints daar zou hij tussen moeten staan Ok, maar niet onder de lijst geocaches. Dus ook niet net het kompas
vechtdal Geplaatst 12 augustus 2011 Geplaatst 12 augustus 2011 Aangezien dat ik graag op kompas wil lopen, heb ik het volgende gedaan: Het veld " tripcomputer " Heb ik anders ingedeeld. 3 velden. 1. Het kompas 2. afstand bestemming 3. nauwk.GPS Het is dus mogelijk dat je van alles neer kunt zetten, maar puur voor geocache vindt ik dit wel een goede oplossing als je een WP heb aangemaakt.
Casteel Geplaatst 12 augustus 2011 Geplaatst 12 augustus 2011 Het is ook mogelijk (toch?) om als dashboard '4 gegevensvelden' te kiezen. Dan kun je, naast de miswijzing en afstand, nog meer velden gebruiken.
Team Gelaen Geplaatst 12 augustus 2011 Geplaatst 12 augustus 2011 Volgens mij kun je rechtreeks uit het kompasscherm een ander type kompas kiezen, zodat je toch het kompas kunt gebruiken om de cache/wp te vinden. Ik moet zeggen dat ik zelf maar zelden dat kompas gebruik...de pijl op de kaart doet toch eigenlijk precies hetzelfde? Kwestie van voldoende inzoomen.
Aanbevolen berichten