Hasta12 Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 Hallo all, Kan iemand mij helpen? Sinds enige dagen krijg ik bij het checken van coordinaten van een mystery de veiligheidscontrole getallen niet meer bij de checkerbox. Ik kan die dus ook niet invullen en dus de check niet uitvoeren. Het zal ongetwijfeld een instelling zijn maar welke. Heb I.E. en Java ge-update maar geeft geen resultaat. Verder werkt alles prima vandaar dat het niet eerder opgevallen is. Gr, Henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kdv Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 Het is denk ik wel handig als je even aangeeft om welke mystery/checker het gaat. Er zijn namelijk allerlei verschillende checkers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hasta12 Geplaatst 29 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 29 januari 2011 Heb je gelijk in : gaat om http://www.geochecker.com/crosshairs.gif Bij andere checkers gaat het wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geo-Hoppers Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 Zou het kunnen zijn dat de webpagina van de checker zelf het probleem is. Als ik de link volg, dan krijg ik alleen maar 1 plaatje op een witte pagina. Ik kan dus helemaal NIETS invullen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden