hjjnoordam Geplaatst 14 december 2010 Geplaatst 14 december 2010 Ik zie op de site van Badge Generator dat er ook een badge is voor een bepaald aantal TB's en/of Geocoins. Ik vraag me nu af hoe ik mijn TB's in GSAK kan zetten. Iemand ervaring hiermee?
Team WilP Geplaatst 14 december 2010 Geplaatst 14 december 2010 Afhankelijk van hoeveel je er hebt misschien nog te doen tenminste als je de tracknumbers nog hebt. Bij het opstarten van de badgegenerator is er de mogelijkheid het aantal coins en of TB's handmatig in te voeren. De aantallen kun je dan overnemen vanuit je profiel op .com Dat moet je dan wel regelmatig aanpassen om up to date te blijven. Ook de Belts zijn wel aardig vind ik.
hjjnoordam Geplaatst 14 december 2010 Auteur Geplaatst 14 december 2010 Afhankelijk van hoeveel je er hebt misschien nog te doen tenminste als je de tracknumbers nog hebt. Bij het opstarten van de badgegenerator is er de mogelijkheid het aantal coins en of TB's handmatig in te voeren. De aantallen kun je dan overnemen vanuit je profiel op .com Dat moet je dan wel regelmatig aanpassen om up to date te blijven. Ook de Belts zijn wel aardig vind ik. Bedankt! Hier kan ik verder mee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden