Bas2 Geplaatst 2 november 2010 Geplaatst 2 november 2010 Op advies van bekenden heb ik onlangs Google Chrome geïnstalleerd. Direct werd al duidelijke dat de website van geocaching.com hier niet mee kan werken. Jammer want het is een best goede browser. Nu heb ik het volgende probleem, in elke andere browser (IE en FF) die ik probeer krijg ik nu op de geocaching .com dezelfde melding "can't get it to run, try installing latest driver". Ik heb dit gedaan en de Garmin test page geprobeerd. De test waren zowel in IE en FF succesvol en de browser ziet mijn gps. Alleen geocaching.com ziet nog steeds niet mijn gps. Het is nu best lastig om caches naar de gps te krijgen... Weet iemand een oplossing??? Groet, Bas2
Team Professor X Geplaatst 2 november 2010 Geplaatst 2 november 2010 Alleen geocaching.com ziet nog steeds niet mijn gps. Het is nu best lastig om caches naar de gps te krijgen... Weet iemand een oplossing??? Groet, Bas2 Precies, hier net zo. Garmin Communicator werkt niet op mijn nieuwe PC. Zou het door Windows 7 komen? Nu gebruikte ik die communicator toch niet zoveel. Ik laad nu de GPX file naar Mapsource. Caches wil ik altijd eerst bekijken op een kaart (ja, kan ook op google natuurlijk, maar Mapsource vind ik leuker, meer detail) en caches inladen kan ook hele snel met een querie. Maar ja, niet zo snel als rechtstreeks. En ach, ouderwets inkloppen geeft ook nog steeds veel lol. Kortom, oplossing voor een niet werkende communicator heb ik niet voor je.
Bas2 Geplaatst 2 november 2010 Auteur Geplaatst 2 november 2010 Zag intussen op een ander draadje dat het intussen bij anderen ook niet meer werkt. Dus zal het wel niet aan Chrome liggen, maar aan GC.com. Windows 7 heeft bij mij nog nooit problemen gegeven op dit gebied. Via mapsource werkt het gelukkig nog wel, dus intikken hoeft gelukkig niet Van mij mag dit draadje dan ook gesloten worden. Groet, Bas2
Aanbevolen berichten