Spring naar bijdragen

Oproep Aan De Vrijwilligers Van Gc.Nl


Track_leader

Aanbevolen berichten

Beste vrijwilligers van gc.nl,

 

Misschien is dit de beste manier om het te vragen.

 

ZOUDEN jullie het reputatie systeem zo snel mogelijk kunnen uitzetten en dit ballonnetje voor eens en altijd kunnen doorprikken? De discussie die hier op het forum gestart is (en ja ik doe er ook aan mee) is niet iets wat mensen hier zoeken/verwachten/of wat dan ook. geocaching.nl is geen social media site maar zou moeten dienen als een portaal naar de wereld die geocaching heet. Elkaar negatief beoordelen of de meest grote onzin verkopers veren in hun kont steken is niet iets wat ik verwacht van een stichting die het volgende gebruikt om zich te profileren

 

Geocaching.nl is gemaakt met als enige doel het promoten en ondersteunen van het in 2001 ontstane Geocaching.

De geestelijk vader van dit spel is Jeremy Irish, webmaster/founder van Geocaching.com, webdeveloper en 'tech head' uit Seattle, Washington area, USA.

 

 

Als er behoeft is aan een social media site of dingen als yammer of wat dan ook dan lijkt het mij beter om dat buiten deze site te doen. Ook wij snappen dat de nieuwe forum software meer mogelijkheden biedt dan de vorige, maar als je kijkt waar het hier op het forum over gaat dan is er bijna geen sprake van promoten en ondersteunen van geocaching in Nederland.

Jullie als mensen die zich inzetten voor .nl zijn een goed team en ik weet ook dat jullie geen ijzer met handen kunnen breken dus zie het niet als een persoonlijke kwestie ;)

 

.NL is beter af zonder reputatie systeem want het hoog houden van een reputatie is moeilijker dan het afbreken...

 

John

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Even geduld hebben, in december gaan ze erover babbelen B)

 

Als deze onzin, doorgezet wordt ben ik wel benieuwd of er lijstjes worden bijgehouden.

 

Met als bonus eind volgend jaar, één of andere beloning voor diegene met de meeste plusjes en natuurlijk eentje voor de meeste minnetjes.

 

Daar kan dan natuurlijk ook weer over gestemd worden in een poll.

 

En hebben we weer een leuke bezigheid in deze koude donkere dagen :thumbup:

 

 

Ja gaat allemaal weer helemaal voor zijn rood koperen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...