tomtommers Geplaatst 27 oktober 2010 Geplaatst 27 oktober 2010 Wanneer bij de cachepagina voor Nederlands als taal wordt gekozen, valt de functie bij het kleine Googlemapskaartje rechtsonderin weg. De functie van de grote kaart, als er op geklikt wordt, doen het nog wel. Misschien niet echt een forumonderwerp, maar ik zag even niet waar deze informatie dan wel thuis zou kunnen horen
Wennepen Geplaatst 27 oktober 2010 Geplaatst 27 oktober 2010 Yep, ik heb er ook last van. Al een week of zo...
GeoVlinder Geplaatst 28 oktober 2010 Geplaatst 28 oktober 2010 Als ik het goed begrijp bedoel je de cachepagina op .com. Dit zou je dan daar kunnen melden, daar hebben de mensen van .nl geen invloed op. Je kan ook even afwachten, als het eerst goed werkte, is het misschien een tijdelijk probleem door alle veranderingen die daar gaande zijn en wordt het vanzelf opgelost. Is het puur een probleem door bijv. de browser die je gebruikt, komen hier vanzelf reacties van andere gebruikers die het wel kunnen zien en dan kom je er samen meestal wel achter waarom de 1 wel en de ander het niet kan zien. groetjes GeoVlinder
Beukenootje Geplaatst 28 oktober 2010 Geplaatst 28 oktober 2010 Misschien niet echt een forumonderwerp, maar ik zag even niet waar deze informatie dan wel thuis zou kunnen horen Hieris deze bug al gemeld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden